Czy na pewno umiesz segregować klientów?

Niedoceniana umiejętność sprzedażowa przy pracy w usługach to…

sprzedaz-konkurencja-klentpodrzucane klientów, którzy kosztują więcej niż płacą Twojej konkurencji.

  • Klient dalej Cię lub, bo podpowiadasz mu najlepsze rozwiązanie, którego Ty sam niestety nie możesz mu dać.
  • Konkurencja musi się z nim użerać.
  • A Ty masz czas na dobrze płacących i ne marudzących  klientów.

Genialne? A jakie skuteczne – szczególnie na dobre samopoczucie, finanse i poczucie dobrze wykorzystanego czasu!

Anna Sawczuk, doradca ds.przedsiębiorczości i e-marketingu

pomoc-zalozenie-firmy-doradca-biznesu-przedssiebiorczosci-strona-internetowa-www-firmy-oczatek

Masz pytanie? Pytaj!

biznesplan

 

Reklamy

A Ty co o tym sądzisz?

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s